۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۶:۱۶

دیدار شهردار تهران با کودکان منطقه18

دیدار شهردار تهران با کودکان منطقه18

شهردار تهران و رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا و شهردار تهران به مناسبت روز ملی کودک با تعدادی از کودکان منطقه 18 دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر ، محمدعلی افشانی شهردار تهران و محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران میزبان کودکان و نوجوانان، مربیان، آموزشگران و شهردار منطقه ۱۸ شهرداری تهران بودند.
در این برنامه کودکان در دفتر شهردارحاضر و با وی  دیدار کردند. چند تن از شهرداران مدارس و نیز  کودکان به زبان کودکانه مشکلات محلات ومدارس  خود را با شهردار در میان گذاشتند.

 افشانی ضمن استقبال گرم و  تشویق کودکان هدایایی نیز به رسم یادبود به آنها تقدیم کرد. 

حق شناس نیز ضمن گوش فرادادن به صحبتها و انتقادات کودکان و اهداء هدایا به آنها ابراز کرد: آیا تاکنون این سوال را از خود پرسیده اید علاوه بر وظیفه شهرداری برای شهر وظیفه ما برای کمک به شهر و شهردار چیست؟ تک تک ما می توانیم یک شهردار باشیم و می توانیم شهر را به نوعی اداره کنیم. همین تفکیک زباله و مدیریت پسماند یکی از بهترین و اصلی ترین کمک های ما به شهرداری است که باعث می شود باکتری مضر تولید نشود که  بوی مشمئز کننده ایجاد کند.

وی ادامه داد: همه ما باید بدانیم برای داشتن شهری پاکیزه ابتدا باید از خودمان شروع کنیم. خودمان بهترین مراقب هستیم و باید به خودمان قول دهیم این فرهنگ را در مدارس نهادینه کنیم.

کد خبر 4424629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha